15 سال است که در کنار شما هستیم...

تماس با ما

021-66086682-66158975-66158968

شنبه تا چهارشنبه

8 صبح تا 5 عصر

admin@matrisnegar.ir

جزئیات پروژه

نرم افزار منابع انسانی و کارگزینی

مشخصات سیستم جامع منابع انسانی:

 
  • اطلاعات پرسنلي شامل: شخصي، اداري، حقوقي و بازنشستگي

  • صدور­احکام گروهي براي پرسنل اداری، علمی، قراردادي و بازنشسته و محاسبات خودکار احکام پرسنل

  • صدور اصلاحیه احکام پرسنل

  • تعريف کارکرد پرسنل بصورت روزانه ( نظام هماهنگ و قانون کار) و ساعتی (پروژه­ای)

  • تعريف انوع اضافه کاري ساعتي  و ريالی در قالب عادی(ماهانه), مازاد, مدير و اسفند

  • تعريف کشيک، شيفت، شب کاري، طرح

  • تعريف تأخير و تعجيلتعريف حق تحقيق، حق ترجمه، حق تأليف

  • تعريف­ مأموريت روزانه ­و ساعتي بر مبنای آخرين تغييرات اداری، علمی و قراردادی

  • تعريف مرخصي­هاي استحقاقي و استعلاجي به همراه ­کنترل و انجام ­محاسبات آنها

  • ارتباط با دستگاه حضور و غياب ثبت مزايا بر­پايه فرمولي از آيتم های حقوق، اضافه­کار، ساير مزايا و یا مشخصات فردی به همراه کنترل سقف در ساعت, تعداد  و مبلغ.

  • تعريف انواع وام و پس­انداز­

  • تعريف انواع بيمه تکميلی پرسنل با تفکيک درصد و يا مبلغ سهم کارمند و سهم کارفرما برای افراد اصلی, بالای۶۰,۷۰ و همچنين غير تحت تکفل.

  • گزارشات پويا براساس نظر دلخواه پرسنل

  • امکان دريافت نتايج حاصل از سيستم ارتقاء هيأت علمی برای صدور حکم و ارسال احکام صادره به سيستم حقوق و دستمزد برای محاسبات حقوق و معوقات .

 

چارت سازمانی:

  • تعيين­ درخت­واره محل­های خدمت سازمان همراه پست­های هر محل خدمت درختواره منجر به فرا­خوانی پست های سازمانی در صدور احکام بر اساس چارت مي­گردد.

 

بخش حق التدريس:

  • ايجاد ارتباط بين احکام پرسنل دارای حق التدريس و قرارداد حق التدريس ايشان.

  • تعريف مبالغ حق­التدريس بر اساس ساعات روزانه ،شبانه و يا ساعات مشاوره، پايان نامه.

  • تعريف ضرايب محاسباتي بر اساس واحد­هاي نظري و عملي و همچنين بر اساس مقطع تحصيلي که مدرس در آن تدريس دارد.

 

بخش دبيرخانه:

  • تعريف سمت­ها و تخصيص پرسنل به آنها در چارت سازمانی بر اساس محل های خدمت.

  •   امکان تعريف انواع نامه ­ها، گروه­بندي نامه­ها و گروه­بندي پرسنل و تعريف امضاء­ها و نوع و درجه بندي در امنيت و اولويت نامه­ها.

  •  مديريت کاربران در سطوح دسترسي به اطلاعات و فعال سازي بخش وب ايشان.

  •  امکان آرشيو مستندات متنی, صوتی و تصويری به صورت طبقه بندی شده.

  •  قابليت اسکن و ايميل نامه.

  •  قابليت دريافت و ارسال پيامک

 

بخش ارتقاء هيأت علمي:

  • دريافت اطلاعات فعاليت­هاي مواد آموزشي، پژوهشي و اجرائي پرسنل هيأت علمي

  •   ثبت امتياز کارگروه و تهيه گزارشات مربوط به  ترفيع سا ليانه

  •   محاسبه خودكار ترفيع و ذخيره امتيازات بر اساس آئين نامه مصوب  وزارت علوم

  •   ارسال به كميته کار گروه  براي بررسي امتيازات واعلام امتيازات در وب

 

بخش اتوماسيون دبيرخانه:

  •  تمام فرم­هاي اين بخش تحت وب بوده و کاربران از طريق بستر وب امکانات زير را خواهند داشت:

  • گردش احکام پرسنل جهت تأييد نهائی با قابليت امضاء الکترونيکی.

  •  ثبت و ارسال نامه شماره­دار بر اساس چارت سازماني و يا يک پيغام ساده بدون در نظر گرفتن چارت سازماني-ثبت­ نامه­ها با ­فرمت ms word

  •  درخواست مأموريت و مرخصي توسط خود پرسنل به همراه تعيين جانشين و تأييد مسئول مربوطه و ارجاع به کارتابل کارگزين.

  • امکان انجام عمليات کامل دبيرخانه نظير ارسال نامه ، ارجاع نامه ، بستن نامه نامه ، پيگيري نامه و …

  • امکان  ضميمه کردن فايل­های الکترونيکي به هر نامه در کليه مراحل ارسال، ارجاع

  •  امکان ارتباط  با اطلاعات دستگاه حضور و غياب و مشاهده اطلاعات حضور و غياب

  •  مشاهده ليست مرخصي­ها و مأموريت­ها به تفکيک ماهانه و سالانه

بخش ارتقاء  اتوماسيون:

  • ثبت و ارسال اطلاعات مواد آموزشي، پژوهشي و اجرائي اعضاء هيأت علمي

  •  امكان ضميمه نمودن فايل­هاي الکترونيکي

  •  قابليت گزارشگيري متنوع از اطلاعات

نرم افزار وب سرويس  اتوماسيون:

  • اطلاع رسانی پرسنل از وضعيت پيغام های کارتابل خود را  بر عهده دارد

مزايای   اتوماسيون:

  • ارتباط با نرم افزار کارگزينی

  • ارتباط با نرم افزار حقوق و دستمزد

  • ارتباط با نرم افزار ارتقاء هيأت علمی

  • ارتباط با نرم افزار اموال

  • ارتباط با نرم افزار انبار

 

هم اکنون، با ما در ارتباط باشید...!

تماس بگیرید

66086682 21 98+

66158975 21 98+

66158968 21 98+

آدرس ایمیل

info@matrisnegar.ir